Will the Real Miss Tessmacher Please Stand Up?
S4 E20: Kara and Lena head to Kaznia to hunt down Lex. However, Eve Tessmacher (recurring guest star ANDREA BROOKS) sets a trap for the duo that could ultimately reveal that Kara is Supergirl. Meanwhile, Alex gets a long-awaited phone call, James practices using his powers, and Ben Lockwood takes a dangerous stand inside the DEO.