Winchester, Kentucky
S1, E6: Facing an influx of big-city drug problems, the Winchester PD joins forces with a regional task force and takes on a suspected fentanyl trafficker, a dealer reportedly selling cocaine around children, and an ex-felon who may have ties to a major supplier.