Winston's Birthday
S2, E24: Jess’ dad (guest star Rob Reiner) chooses the worst day to pay the loft an unexpected visit, forcing a nervous Nick to spend the day alone with him. Jess finds herself with huge opportunity for a new job on the day before Cece’s wedding. Schmidt must take a look in the mirror and confront his real feelings about Elizabeth. Meanwhile, Winston psyches himself up for his huge surprise birthday celebration, which no one seemed to remember to throw for him.