Wish Someone Would Care
S1, E9: Davis concocts a remedy for the post-Mardi Gras blues; Annie makes a decision that Sonny takes personally; Janette's latest chef's gig gets bogged down; Antoine becomes LaDonna's unexpected benefactor; Colson warns Albert to avoid trouble on St. Joseph's night; Creighton is inspired by a classic novel set in old New Orleans.