Wishbones
S2 E10: When Alex’s brother Luke Reid is admitted to Hope Zion in critical condition, Joel and Charlie must work together to keep him alive while keeping his admittance a secret from Alex. Meanwhile, Alex figure out a way to remove a tumour from a patient pregnant with twins, while Maggie is thrown off her game by the patient’s gorgeous OB/GYN.