Wolves of Wall Street
S1 E3: New York City is being invaded by a new mutt called a coywolf. In eastern North Carolina, you can camp with the biggest black bears out there. The city of Cape Coral, Florida, throws a festival honoring its 20,000 eccentric, underground celebrities: the burrowing owls. And tide pools in Moss Beach, California, reveal the creatures of the Pacific up close.