Wombat Wood
S1, E1: Distant cousins of koalas, wombats lead a calm lives in the woods of southeast Australia. They sleep the day away in expertly dug burrows, emerging at night (backwards, in case of predators) to forage for their tough plants-and-roots diet. Take a ground-level look at the shyest of marsupials.