Work on the Jerk
S7 E5: After Ryan and Heather's illicit kiss, Whitney warns them not to date. And Whitney quits BGDC to focus on her new business. Then Ryan challenges Whitney to whitewater rafting, but an argument ensues while he attempts to rescue her from the current.