Writings On The Wall
S3 E2: Katherine and Theo learn to adapt to their new life after Eddie’s accident. Rome and Regina grow distant as Rome suppresses his anger over the failed adoption. Delilah struggles with having a date at the house while the kids are away. Maggie unexpectedly bonds with her new roommate as Gary navigates trying to stay friends with her while building his relationship with Darcy.