Yo-Ho-Ho and a Bottle of Dumb
S2 E1: Bar Expert Jon Taffer must patch holes in a sinking Pirate-themed bar in Silver Spring, Maryland. However, mutiny is in the air when Jon forces the pirate staff to cater to the city's corporate clientele.