S7, E10: Nathan reaches the breaking point with Clay, causing a rift between Haley and Quinn, and Brooke comes clean with Julian with her worries regarding his growing connection to Alex (recurring guest star Jana Kramer). Meanwhile, Skills pursues a new career in L.A. and Millicent's drug problem worsens.