You Are Not That Girl Anymore
S1, E8: As Amy experiences symptoms of the virus that indicate she is close to turning, Brad brings everyone together, and Lila and Sykes race to perfect an anti-viral medicine to save her from Fanning. Meanwhile, Richards tries to keep Project NOAH contained when Guilder (guest star James Le Gros) makes a mysterious decision to let go of most of the staff while also trying to ward off Babcock’s attempts to get in his head.