You Better Shop Around - Part II
S5, E22: When the Bundys are evicted from their temporary residence at the supermarket, Al inadvertently becomes their one millionth customer and it's a battle between the Bundys and D'Arcys for the grand prize. Special guest Jerry Mathers plays himself as the market's embarrassed celebrity host.