You Can't Db Serious
S17 E4: Tamra wants to live the life of a cowgirl and takes the women to a ranch in Montana where she also hopes to reignite her friendship with Shannon. Tensions arise when Heather learns that her career is being dissected and discussed. Gina makes a point to connect with Jenn. Back in the OC, Emily helps her daughter Annabelle with her aspiring modeling career.