The Eric Andre Show You Got Served
S5, E3: Eric welcomes Omarion and celebrity psychic Tyler Henry and feeds bugs to musical guest Machine Gun Kelly. Eric transforms into the Bench Mensch, a Jewish bench who helps people move.