S6, E2: Adam's girlfriend, Jackie, is back after spending her summer at NYU; she has changed so much, it's almost like she's a whole different person. After receiving some not-so-great romantic advice from his loved ones, Adam takes drastic measures to hold on to his relationship. Meanwhile, Beverly is not happy with Lainey's less-than-ideal domestic skills and decides to teach her future daughter-in-law a thing or two.