You Owe Me a Unicorn
S1, E2: Amy and a wounded Brad continue on the run from Richards and attempt to seek refuge with an elusive, ex-military instructor of Brad’s, while Lila tries to help from afar. Meanwhile, at Project NOAH, Dr. Lear reflects on the decisions that compelled him to involve Fanning in his research, and testing of the virus on Anthony Carter begins, as the epidemic in China spreads and the race for a cure intensifies.