Yura of the Demon-Hair
S1 E4: Kagome has returned to the present day and is relaxing in her home when Inuyasha comes looking for her. Some of Yura's demonic hair is on his body. Kagome and Inuyasha return to feudal Japan to exterminate the Yura of the hair.