Zeke Finds Out
S4 E11: When Zeke takes up magic as a new hobby, Alex casts a spell on him to help him master his tricks which leads Zeke to believe that he actually has magical abilities. Unable to reveal the Russo's secret, Harper tries to dissuade him from performing.