Zoltran
S4 E5: Space Ghost chats with Robin Leach until his guest reveals that he is, in fact, an evil villain named Zoltran. Leach, as Zoltran, blasts Space Ghost by shooting lasers out of his eyes. Unfortunately for Space Ghost, the show doesn't get any easier as Merrill Markoe needles him about his age and his intergalactic location.