He is a general manager of a large company, living in a small apartment in a rundown area of the city of the future. He can't get rid of the hatred for his boss Rudolf. The need to let off steam leads Michael to the office of the company ‘New Life’, implanting in their clients’ memories fantasies that they can realize without the risk of experiencing the events in reality. While the hero is choosing how exactly to kill Rudolph, beautiful Victoria interferes in the situation. Having forgotten about the contract and its rules, Michael makes fatal mistakes. Now, time is working against him. Can he turn it back?