10 Billion: What's on your Plate?
By 2050, the world population will grow to ten billion people. In the middle of the heated debate about food security, comes this broad and analytic look into the enormous spectrum of global food production and distribution - from artificial meat, insects, industrial farming to trendy self-cultivation. Director, best-selling author and Food Fighter Valentin Thurn seeks for solutions worldwide and gives place for innovation and visions for our future.