13:14. The Challenge of Helping
Juanpa Zurita is a young social influencer who used his platform to help raise funds for the reconstruction of Ocuilan; a small town near Mexico City that was left devastated after an earthquake shook the city at 13:14pm on September 19, 2017. While his intentions were good, his journey also led him to face the ultimate test of resilience.