30 Minutes or Less
Nick (Jesse Eisenberg) is a small town pizza delivery guy whose mundane life collides with the big plans of two wanna-be criminal masterminds (Danny McBride and Nick Swardson). The volatile duo kidnaps Nick and forces him to rob a bank. With mere hours to pull off the impossible task, Nick enlists the help of his ex-best friend, Chet (Aziz Ansari). As the clock ticks, the two must deal with the police, hired assassins, flamethrowers, and their own tumultuous relationship.