3000 Miles to Graceland
Posing as Elvis impersonators, five thieves enter the Riviera Casino in Las Vegas with guitar cases full of guns, and stage a daring robbery. They get away with millions of dollars in a spectacular rooftop helicopter escape, but the body count they leave behind is high, and in-fighting between the robbers soon leads to dissension, greed, chaos and betrayal. The star-studded cast includes Kevin Costner ("Thirteen Days," "Message in a Bottle"), Kurt Russell ("Tequilla Sunrise," "Escape From New York"), Christian Slater ("The Contender," "Interview With the Vampire"), Courteney Cox-Arquette (TV's "Friends," the "Scream" film series), David Arquette ("See Spot Run," "Ready to Rumble"), Jon Lovitz (TV's "Saturday Night Live," "A League of Their Own") and Kevin Pollak ("The Whole Nine Yards," "Grumpy Old Men").