A Bluebird in My Heart
Attempting to lead a quiet reformed life, an ex-con finds refuge in a motel run by a single mother and her daughter, Clara. The peace and freedom he has found in this safe haven disappears when Clara is assaulted, forcing him to face his old demons and exact revenge.