A Boyfriend for My Wife
Tenso (Adrián Suar) doesn't know how to deal with his wife, Tana (Valeria Bertuccelli); how to tell her that he wants to separate because the relationship is a completely mess due to her terrible temper. She constantly lives in a bad mood: if she doesn't complain about the weather she does about the government; if she doesn't complain about the neighbors she does about the teenagers... or whatever. Carlos, a friend of Tenso, suggests him to invert the situation... and cause Tana to leave him. Tenso wonders how, and Carlos has a suggestion: to hire the Cuervo Flores (Gabriel Goity), an old irresistible seducer that will try to charm his wife until she falls in love with him, and so, the Tenso finally finds the solution to his problems...