A Christmas Carol
Ellen Scrooge, a demanding egocentric owner of a pharmaceutical company, adamantly continues to work her employees on Christmas Eve, but she is soon encountered by three ghosts that will transform her perspective on life. This independently produced adaptation shines a new comedic twist on Charles Dickens' classic tale.