A Dragon Adventure
After communicating with the devious Emrick the Wizard in a dream, King Bedwyr asks his favorite wee dragons, Boil and Cai to bury the hatchet with the Wee Kingdom's longstanding enemy, Durwyn the dragon, and invite him to their upcoming wee holiday thanksgiving celebration! Little do the wees knows, Durwyn has his own evil plans! Join the Wee Dragons for a Thanksgiving feast of fun and adventure!