A Flintstones Christmas Carol
It's the day before Christmas and the Bedrock Community Players are presenting their version of "A Christmas Carol." Fred, starring as Scrooge, becomes so self-absorbed that he forgets to get Christmas gifts for his family, forgets to pick up Pebbles from the Cave Care center, and accuses Barney of being a snitch. Fred, with an ego the size of a tyrannosaurus, starts to become the role in which he's cast in this animated holiday special.