A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Zero Mostel, Buster Keaton, Phil Silvers and an all-star cast scam their way through this boisterous romp amidst gorgeous girls, mistaken identities, stunning surprises, cunning disguises and great Sondheim songs.