A Goofy Movie
Max Goof's embarrassing dad Goofy is taking him to a cross-country road trip for a fishing vacation at Lake Destiny, Idaho. Goofy went to the same place with his father when he was Max's age. This vacation is Max's worst nightmare, and it couldn't have happened at a worse time- his original plan was to escort his dream date Roxanne to her friend Stacey's end-of-year-party to see a Powerline concert in Los Angeles on a big-screen TV. But Goofy refuses to let Max skip out on the vacation, so Max has no choice but to cancel the date with Roxanne.