A Little Bit of Heaven
Marley Corbett (Kate Hudson) is young, beautiful, and wildly funny, but she's afraid of opening herself up to true love and commitment. Though she uses her humour to prevent matters from getting serious, a life-changing visit to her doctor sends both of them on an eye-opening adventure of mutual discovery, leading to revelations neither thought possible. Also starring Gael Garcia Bernal, Whoopi Goldberg, Kathy Bates, and Peter Dinklage.