A Vow to Cherish
John Brighton and his wife Ellen are faced with a merciless illness that will either confirm their love or destroy their marriage. They've vowed to love each other forever - "in sickness and in health." But when John's wife receives a devastating medical diagnosis, can their family weather the storm? This triumphant love story is a life-changing testimony with a special appearance by Billy Graham.