A Walk Among the Tombstones
Based on Lawrence Block's bestselling series of mystery novels, A Walk among the Tombstones stars Liam Neeson as Matt Scudder, an ex-NYPD cop who now works as an unlicensed private investigator operating just outside the law. When Scudder reluctantly agrees to help a heroin trafficker (Dan Stevens) hunt down the men who kidnapped and then brutally murdered his wife, the PI learns that this is not the first time these men have committed this sort of twisted crime...nor will it be the last. Blurring the lines between right and wrong, Scudder races to track the deviants through the backstreets of New York City before they kill again.