A World Without Women
A sea resort on the Picardie coast, late August. When handing over the keys to a rented apartment, Sylvain makes the acquaintance of two beautiful women. This is a chance for him to escape his daily routine, even if just for a few days. Sooner than later, Sylvain’s new friends can’t do without him.