A Year and a Half in the Life of Metallica
A Year and a Half captures the band working in the studio on their groundbreaking 1991 album, Metallica (over 30 million worldwide sales). Featuring the videos "Enter Sandman," "The Unforgiven" and "Nothing Else Matters", the film also covers the saga of Metallica on tour as it unfolds through concert performances, jam sessions and daily adventures in locker rooms, hotel rooms and arenas around the world.