Absolutely Fabulous: The Movie
Appropriate for their big screen debut, Edina and Patsy (Jennifer Saunders and Joanna Lumley) are still oozing glitz and glamour, living the high life they are accustomed to; shopping, drinking and clubbing their way around London’s trendiest hotspots. Blamed for a major incident at an uber fashionable launch party, they become entangled in a media storm and are relentlessly pursued by the paparazzi. Fleeing penniless to the glamorous playground of the super-rich, the French Riviera, they hatch a plan to make their escape permanent and live the high life forever more!