AC/DC: Live at the Circus Krone
2003 was a banner year for legendary rockers AC/DC. From induction into the Rock And Roll Hall Of Fame to a sold-out tour with The Rolling Stones, the band pulled no punches during their 30th anniversary. Select cities even got to see the band return to small clubs for special intimate gigs, including the world famous Circus Krone in Munich, Germany. This rare in-your-face gig includes rare performances of such songs as "Rock N Roll Damnation" and "What's Next To The Moon".