Adam Baldych and Helge Lien Trio - jazzahead!
Adam Baldych is an outstanding Polish violin player, who since 2015 has been performing with Norwegian Helge Lien Trio. Known for his outstanding classical technique, Baldych and Lien’s Trio is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.