Age of Dinosaurs
Using breakthrough flesh-regeneration technology, a biotech firm creates a set of living dinosaurs. But when the creatures escape their museum exhibit and terrorize Los Angeles, a former firefighter must rescue his teenage daughter from the chaos brought on by the Age of Dinosaurs.