Alanis Morissette: Live At Montreux 2012
Alanis Morissette is one of the most successful female artists and songwriters of all time and has sold in excess of 60 million albums worldwide. Her voice is instantly recognizable and she is a consummate live performer. On July 2nd, 2012, Alanis Morissette returned to Montreux as part of her Guardian Angel Tour in support of her new album "Havoc And Bright Lights". It was her third appearance at the festival. The set showcased a number of tracks from the new album (at that point still to be released) alongside classic tracks from across her career. This is Alanis Morissette live at her very best.