Alex in Wonderland
Alex takes you on a trip down the memory lane, blending Tamil cinema, music, philosophy and humour in a heady mix of hope and hilarity. The feel-good show of this multitalented comedian, celebrated by audiences around the world, is sure to light you up with love and laughter.