Alice in Marialand
Tonatiuh and Maria experience a passionate and turbulent relationship. One night, in the heat of an argument, they suffer a automobile accident. Tonatiuh is left in a coma, and during his long dream he remembers his relationship with Maria. He wakes up for a moment and all he can see is Alicia, his nurse, whom he includes in his dreams.