Alicia Keys: Unplugged
Grammy-winning singer Alicia Keys kicks off a new generation of MTV’s Unplugged series. Performing songs from her first two albums and other surprises, Keys is joined by guests Common, Mos Def, Damian Marley and Adam Levine of Maroon 5.