All Hands on Deck
It's one August evening in Paris. A boy meets a girl. They are the same age, but don't belong to the same world. Félix works, Alma leaves on vacation the next day. But that's no problem. Félix decides to join Alma on the other side of France. By surprise. He takes his friend Chérif with him, because it's more fun to go with someone else. They don't have a car, so they go on the trip with Édouard.