All of Us Strangers
In this hauntingly poignant and provocative story about love, family, and the ghosts of our past, Adam (Andrew Scott) lives a solitary life until one night, a mysterious neighbor (Paul Mescal) pays him a visit and stirs up emotions and memories he’d long blocked out. As the two find connection and an undeniable attraction, Adam is pulled back to his childhood home, where his parents (Claire Foy and Jamie Bell) appear to be living, 30 years after they died. What would you say – and what would you discover – if you could live one more day with the people you loved most? Written and directed by Andrew Haigh, “All of Us Strangers” is based on the novel by Taichi Yamada and produced by Graham Broadbent, Pete Czernin and Sarah Harvey. Warning: Some flashing-lights scenes in this film may affect photosensitive viewers.