All Roads Lead to Rome
Maggie, a single mother from New York City, embarks on a journey to a Tuscan village in an effort to reconnect with her rebellious teenage daughter, Summer. Upon arrival, Maggie runs into Luca, her handsome ex-boyfriend living with his eighty-year-old mother, Carmen. When Summer and Carmen impulsively steal Luca's car and race off to Rome, the former lovers quickly pursue, allowing them to develop a new understanding of each other.