All the Beauty and the Bloodshed
From Academy Award-winning filmmaker Laura Poitras (HBO and Participant’s “Citizenfour”) All the Beauty and the Bloodshed is an epic, emotional and interconnected story about internationally renowned artist and activist Nan Goldin. The story is told through her slideshows, intimate interviews, ground-breaking photography, and rare footage of her personal fight to hold the Sackler family accountable for the opioid overdose crisis.