All the Mornings of the World
One of the most celebrated motion pictures ever to explore the art of music, "Tous les matins du monde" presents renowned actor Gérard Depardieu and all-star international cast in a provocative tale of romance, lust, desire and devotion. Based on the lives of 17th century French composer Sainte Colombe and his protégé Marin Marais, this cinematic masterpiece also features a best-selling classical soundtrack performed and conducted by Jordi Savall.